Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Sat Nov 18, 2017 05:02

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Oireilee mut mitään ei löydy
PostPosted: Wed May 16, 2007 07:39 

Morjens kaikki palstailijat
Mä olen tällanen vaivanen, ja oon nyt useamman vuoden ajan koittanut päästä jyvälle et mikä meikää vaivaa. Ei oo viel onnannu.
Mä oon aina ollu terve mies, mut vuonna 2003 mul alko paikat prakaa. Ensin oli kova flunssa tai mikä lienee räkätauti ja sit sen jälkeen alko kolottaa ja viiltää joka paikasta. En mä oikeen tajuu et onko se vaan mun pää mikä reistaa vai onks mun kropas jotain vikaa? Niin siis, takaisin aiheeseen, mul huononi kunto ihan pirusti enkä voinu enää pumppaa rautaa salilla. Olin eka hammasta purren duuniski mut se sai kyl jäädä. Nyt oon vaan luukulla käyny saamas apua. Mun lääkärirumba alko sillo vuonna 2003 ja jatkuu vieläkin. Meikä on välil niin kyllästynyt tähän kolotteluun ja unisuuteen et meinaa pinna mennä. En mä jaksa enää ulkonkaan kovin usein käydä. Mun muija on ihan kypsä muhun.
Niin siis mun oireita on:
- päänsärky, sellanen tulinen vanne tos otassa
- lihaskunto heikentynyt, en mä jaksa enää niitä treenaa
- ja heikottaaki
- unelias oon
- kipuja kropassa. varsinkin jalkapohjat on oudot ja toinen käsi
- lämpöö oon nyt täs hiukan mitannu, ja oon huomannu et se nousee rasituksessa
- mä oon kauheen ailahtelevaki, hermot pettää
- univaikeuksia
Masentunu mä en oo, sen voin heti sanoa. Mulle on niin moneen kertaa tyrkytetty psykkee et voi jessus. Olin kyl kerran sellasella, mut se puhu ihan palturia. Mulla on kans epäilty Reiterin tautia ku noi silmät verestää ja mun elimes (siel alhaal) on jotain kummaa läiskää. Eks se oo sellanen mikä se nyt on autoimmuunijuttu? Sithän mul vois olla muitaki sellasia.
Mä just kuulin yhdeltä tutulta tästä kroonisest uupumisesta. Sehän ois ku luotu mulle. Mut siihe ei kuulemma uskota ollenkaan, on romukoppajuttuja. Ooks mä ihan väärässä vai voiks mä saada sellasel taudil hoitooki?
Mä kyl niin tarvisin teidän neuvoi. Mä oon huomannu et tää palsta on aika aktiivinen. Hyviä vetäjiä!
Mihin mun pitäis nyt suunnata kelkkani? Niin ja mä oon siis mies ja sellanen about 30 v. Mies parhaassa iässä siis, mitä ei kyl musta uskois.
Mä oon kokeillu noita vitamiinikrääsöjä, mut en mä oikeen oo hyötyny niistä.
Niin ja mun mutsil on se joku fibrojuttu. Se syö jotain masennusroskaa siihen. Mulki ne sitä yritti tyrkyttää, mut ei kiitos. Meikä kyl tietää ettei mul mitään psyykkist oo. Onhan mul rankka lapsuus, mut eihä se mua sairaaks tee.
Mä oon siis käyny neurot ja sisätaudit ja reumalääkärit läpi. Mihin mä sit menisin. Oon ollu kans jossain kuvauksissa. Luita kai ne katto. Sit laboratooriossa on otettu kans liutatestei. Jotain juttui siel oli, taisi olla tuo kortisoli korkea ja joku kreat... (en mä nyt muista sitä). Hemogobiili mul on kuulemma priima. Et mitä seuraavks? :arrow:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]