Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Thu Nov 23, 2017 07:49

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Saisiko nuo mainokset pois?
PostPosted: Mon Nov 14, 2016 01:36 

Joku spämmiadmin voisi siivota hiukan tätä keskustelupalstaa

Kiitos!

Profile  

Post subject: Re: Saisiko nuo mainokset pois?
PostPosted: Mon Nov 14, 2016 11:55 

Olen aina huomatessani yrittänyt ilmoittaa niistä tuon huutomerkin kautta, jos se ilmoittaminen jotenkin helpottaisi Adminia niiden löytämisessä/poistossa. Aina välillä näyttää tulevan tuollaisina isompina ryppäinä noita mainoksia, välillä taas menee pitkäänkin että on hiljaista.

Profile  

PostPosted: Wed Nov 16, 2016 11:37 

Pahoittelen ongelmaa, minulle on tullut taas ilmeisesti pysyviä elinvaurioita sabotaasin seurauksena ja kunto on todella huono tällä hetkellä. Tällä palstalla ei ole minun lisäkseni muita ylläpitäjiä siitä syystä, että täällä ei ole lisäkseni ketään joka a) aktiivisesti käyttäisi palstaa b) johon luottaisin ihmisenä tarpeeksi c) jonka teknisiin taitoihin luottaisin tarpeeksi. B-ihmisiä täällä olisi montakin, mutta foorumin adminkäyttöliittymä on aika sekava ja siellä on mahdollista vahingossa tehdä tuhoja, olen itsekin onnistunut siellä pari kertaa sössimään, vaikka olen käyttänyt tietokoneita vuodesta 1990.

Se huutomerkki ei valitettavasti auta mitään, viestien raportoimisesta ei tule minulle mitään ilmoitusta.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

PostPosted: Thu Nov 17, 2016 10:49 

Hyvä, kun kerroit. Mikä sen funktio sitten on? Luulisi, että se keräisi niistä jonkinlaisen listan poistamisen avuksi, mutta eipä sitten.

Profile  

PostPosted: Fri Nov 18, 2016 12:29 

Tuosta ominaisuudesta on hyötyä, jos foorumilla on niin paljon viestejä, ettei ylläpitäjä ehdi lukea kaikkia, ja spämmi tai häiriköinti tulee pääasiassa olemassaoleviin ketjuihin, joissa sitten merkataan olevan jotain epäkuranttia. Kun nuo botit perustavat uusia ketjuja, niin nehän näkee yhdellä silmäyksellä mainoksiksi.

Voi olla, että niistä ilmiannetuista viesteistä saisi esim. sähköposti-ilmoituksenkin, mutta en ole tällaista ominaisuutta löytänyt.

Tällä foorumillahan on kaverini "kotitekoinen" spämmisuoja, joka muuttaa rekisteröitymislomakkeen kenttien nimiä. Se on toiminut hyvin kymmenen vuotta. Voi olla, että uudet mainosbotit ovat liian ovelia tai ne ovat jo oppineet nuo nimet.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]