Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Sat Nov 18, 2017 11:04

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: LDN:n lopetus -> parempi olo?
PostPosted: Wed Jul 01, 2015 06:55 

Toukokuun lopulla oloni oli tavanomainen eli kurja enkä lopulta jaksanut edes ottaa lääkkeitäni (LDN ja adrenaliini) ja lisäravinteitani. Jaksoin ottaa vain Venlafaksiinia lähinnä karmeiden vieroitusoireiden vuoksi. Pian oloni kuitenkin koheni hämmästyttävän paljon, ja hyvää jaksoa kesti koko kesäkuun (ja se jatkuu toistaiseksi). Olen pystynyt ylläpitämään säännöllisehköä vrk-rytmiä, olen ollut vuorokaudessa jopa 12 tuntia hereillä ja aivosumuni on hälventynyt. Satunnaisesti olen kyllä kärsinyt unettomuudesta, vatsakivuista ym. oireista. Voiko LDN:n tai adrenaliinin lopetuksella olla tällaisia vaikutuksia? Vai onko oloni kohentuminen sattumaa? En siis kokenut saavani apua etenkään LDN:stä ja adrenaliinistakin melko marginaalisesti.

Profile  

Post subject: Re: LDN:n lopetus -> parempi olo?
PostPosted: Fri Jul 03, 2015 12:23 

hurme wrote:
Toukokuun lopulla oloni oli tavanomainen eli kurja enkä lopulta jaksanut edes ottaa lääkkeitäni (LDN ja adrenaliini) ja lisäravinteitani. Jaksoin ottaa vain Venlafaksiinia lähinnä karmeiden vieroitusoireiden vuoksi. Pian oloni kuitenkin koheni hämmästyttävän paljon, ja hyvää jaksoa kesti koko kesäkuun (ja se jatkuu toistaiseksi). Olen pystynyt ylläpitämään säännöllisehköä vrk-rytmiä, olen ollut vuorokaudessa jopa 12 tuntia hereillä ja aivosumuni on hälventynyt. Satunnaisesti olen kyllä kärsinyt unettomuudesta, vatsakivuista ym. oireista. Voiko LDN:n tai adrenaliinin lopetuksella olla tällaisia vaikutuksia? Vai onko oloni kohentuminen sattumaa? En siis kokenut saavani apua etenkään LDN:stä ja adrenaliinistakin melko marginaalisesti.

Kuinka kauan tuota ennen olit jo syönyt venlafaksiinia? Saattoi olla, että se alkoi toimimaan. Monilla venlafaksiini toimii oikein hyvinkin SEID oireisiin, esimerkiksi minulla (vaikka en sivuvaikutusten vuoksi voinutkaan jatkaa sen käyttöä).

Profile  

Post subject: Re: LDN:n lopetus -> parempi olo?
PostPosted: Fri Jul 03, 2015 01:15 

Olen syönyt sitä nyt kutakuinkin tarkalleen pari vuotta, eli olisi aika outoa jos se yhtäkkiä alkaisi vaikuttaa. Masennusoireet se on kyllä pitänyt loitolla jo pitkään. Lisäksi aloittaessani Venlan sekä aina kun annosta nostettiin, sain noin viikon kestäviä superhyviä jaksoja.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]