Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Sat Nov 18, 2017 11:16

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Maitohapoilla
PostPosted: Sat Jun 03, 2017 04:52 

Onko ubikinonilla saatu jalkaheikkouteen apuja? Vai käytetääks sitä mihin oireeseen yleensä?

Profile  

PostPosted: Sat Jun 03, 2017 06:58 

Minusta lihaksille paras on EAA.

Profile  

PostPosted: Sun Jun 04, 2017 06:24 

Karnitiinista ja lipoiinihaposta puhutaan paljon. Onko niistä kokemuksia, mihin ne on auttanut jollain erityisesti, jalkaheikkouteen tms?

Profile  

PostPosted: Mon Jun 05, 2017 09:07 

Mulla on vaikea tilanne jalkojen kanssa ja kaipaisin apua niihin. Voisko ihmiset kertoa, jotka saanu jalkaheikkouteen apua jostain? Mistä? Antas itelle toivoa tilanteeseen.

Profile  

PostPosted: Mon Jun 05, 2017 03:25 

Itse pitänyt pitkään aloittaa ubikinon uusiksi koska ainoa lisäravinne josta todella olen huomannut joskus apua, mutta jäänyt hintansa takia.

En muista missä kunnossa jalkani silloin olivat, ei lähellekään näin huonossa kyllä, mutta vaikutus sydämeen (jonka takia kokeilinkin) oli niin suuri että pakko saada takasin. Yleisesti ottaen myös antoi energiaa ja sitä kautta tietty myös hiukan voimiakin, niinkuin varmaan useimmilla joilla auttaa.
Suosittelen kokeilemaan.

Lipoiinihapolla pitäisi ymmärtääkseni olla vastaavaa vaikutusta ja hankintalistalla myös.

Magnesiuminhan varmaan yksi tärkeimmistä ollu täällä, itsellä ei tuonut toivottua tulosta tai liian matala annos kenties.

Tässä minun mietteeni mutta joku muu tietäisi varmasti paremmin näistä, niinkuin sielulintu aminohapotkin mainitsi.

Itsekin saman ongelman vanki :(

Profile  

PostPosted: Mon Jun 05, 2017 07:41 

Q10 ei maksa netistä tilattuna juuri mitään, reilu 10 euroa 120 kapselia. Suomessa toki on tyyristä.

Minulla karnitiini vaikutti eniten jalkoihin. Käytön alussa jo ulkopuolinenkin pystyi huomaamaan, miten kävelynopeuteni kasvoi selvästi. Sen tarkemmin en muista, käytin karnitiinia 2006-2011, jolloin se lopetti toimimasta. Mikään muu toimintakykyä parantanut tai uupumusta/lihasheikkoutta parantanut lisäravinne ei ole minulla toiminut yhtä kauan, minullahan useimmat jutut lakkaavat kuukaudessa toimimasta ikuisiksi ajoiksi.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

PostPosted: Mon Jun 05, 2017 08:17 

Tilasin taannoin iHerbiltä Doctor's bestin "CoQ10 with BioPerine" jauhekapseleita. Tuntui että rytmihäiriöni vain pahenivat joten lopetin käytön enkä ole uskaltanut kokeilla uusiksi. Päiväystä olisi kyllä yhä..

Pitänyt kyllä kysyäkin että mitä merkkiä Maija itse käytät?
Saa suositella, kunhan mieluusti öljykapseli :P

Profile  

PostPosted: Mon Jun 05, 2017 11:02 

Doctor's Bestiä olen lähinnä itse käyttänyt, niitä öljykapseleita.

Bioperiini parantaa monien eri aineiden imeytymistä. Jos käytät mitään lääkkeitä, on mahdollista, että se tehostaa myös lääkkeen vaikutusta. Se voisi selittää rytmihäiriöt.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

PostPosted: Tue Jun 06, 2017 12:17 

Hmm, tällöin se olisi varmasti Propral. Eipä siitä oikein apua ole muutenkaan, ennen juurikin päinvastoin kun saattoi vain lisätä häiriöitä kun ei vielä tiennyt mistä kyse ja tulkitsi hermoston ongelmat sydänperäsiksi.
Tiedä sitten kun illasta enään voi sitä ottaa koska A, jos silloin yöksi nappaisi niin välttyisiköhän ongelmalta. Pitänee miettiä josko kokeilisi uusiksi.. varaa kun ei hetkeen ole tilata yhtään mitään, kiitos Kelan.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 2 hours [ DST ]