Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Sun Nov 19, 2017 11:37

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Puhelujen laukaisemat sairaskohtaukset
PostPosted: Fri Aug 04, 2017 08:58 

Päätin jättää arvuuttelun sikseen ja ostin säteilymittarin, jolla mittasin kännyni, nettitikkuni ja etäluettavan sähkömittarin säteilytasot. Paljastui, että kännykkäni säteilytaso on 10 000 kertaa normaalia suurempi. :shock: :shock: :shock:

Profile  

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 08:47 

Meikäläinen wrote:
Päätin jättää arvuuttelun sikseen ja ostin säteilymittarin, jolla mittasin kännyni, nettitikkuni ja etäluettavan sähkömittarin säteilytasot. Paljastui, että kännykkäni säteilytaso on 10 000 kertaa normaalia suurempi. :shock: :shock: :shock:

Ja myyjänä joku säteilyhysteriakauppa, jonka jokainen tuote "osoittaa" kaikkien olevan jatkuvassa ylisäteilytyksessä kaikesta mahdollisesta ja mahdollisesta. Vähän kuin uskomuslääkintäpulju, jonka "tutkimuksissa" jokaisesta tutkittavasta löytyy kaikkea "hoidettavaa" ja tietenkin "lääkkeet".

Profile  

PostPosted: Mon Aug 07, 2017 12:44 

Ei mittarissa ole varmaankaan mitään vikaa. Mieheni känny säteilee sen mukaan 10 000 kertaa vähemmän kuin omani.

Profile  

PostPosted: Mon Aug 07, 2017 09:14 

Meikäläinen wrote:
Ei mittarissa ole varmaankaan mitään vikaa. Mieheni känny säteilee sen mukaan 10 000 kertaa vähemmän kuin omani.

Pics or it didnt happen. En nimittäin usko sanaakaan tuosta roskasta, mitä sinä selität. Jos miehesi känny säteilee normaalin 2W/kg verran niin silloin sinun kännysi pitäisi säteillä 20000W/kg verran. Koko kännykkäsi akussakaan ei liene moisia virtoja, puhumattakaan, että sen akku tyhjentyisi moisilla säteilymäärillä hetkessä.

Mutta eiväthän tosiasiat ja matematiikka tunnetusti sinua kiinnosta, pelkästään uskomuksesi.

Profile  

PostPosted: Fri Aug 11, 2017 03:21 

Kun puhuin normaalista säteilytasosta tarkoitin tavanomaisen kännykän säteilytasoa enkä suurinta EU:ssa sallittua SAR-arvoa. (SAR-arvo tarkoittaa käsittääkseni sitä, kuinka paljon kännykkä säteilee hetkellisesti pahimmassa mahdollisessa tapauksessa eli huonoimmassa mahdollisessa kentässä.)

Mittasin siis oman kännyni säteilytasoja mieheni Nokialaisen säteilytasoihin ja mieheni kännyn tasot olivat tosiaankin 10 000 kertaa pienemmät.

Profile  

PostPosted: Fri Aug 11, 2017 06:14 

Meikäläinen wrote:
Mittasin siis oman kännyni säteilytasoja mieheni Nokialaisen säteilytasoihin ja mieheni kännyn tasot olivat tosiaankin 10 000 kertaa pienemmät.

Eli mitä ne olivat? Ja kuvia kiitos asiasta.

Profile  

PostPosted: Mon Sep 11, 2017 01:40 

Pari kiinnostavaa linkkiä tähän asiaan liittyen.

Tiedoksi, että minä en usko "sähköyliherkkyyteen" sellaisena kuin se yleensä kuvataan (eli välitön yliherkkyysreaktio, koska sitä ei ole pystytty osoittamaan), mutta sitä en kiistä, etteikö radiotaajuiselle säteilylle ja vaihteleville sähkömagneettisille kentille altistuminen voisi pitkällä aikavälillä vaikuttaa terveyteen negatiivisesti. Näissä blogeissa ja niiden sisältämissä erinomaisissa linkeissä on kiinnostavaa tietoa säteilystä ja erityisesti siitä, miten radiotaajuinen säteily toimii esim. homeiden kasvua kiihdyttävänä tekijänä.

http://mikkoahonen.puheenvuoro.uusisuom ... den-kasvua

http://mikkoahonen.puheenvuoro.uusisuom ... -taustalla

Profile  

PostPosted: Sun Oct 15, 2017 10:49 

Tässä ihan todistukseksi väittelyn toiselle osapuolelle sähköyliherkkyydestä, että sähkömagneettisen säteilyn kokija voi todella tulla sairaaksi. Oireet ovat todistetusti olemassa ja todellisia niiden kokijoille. Sitä ei voi enää kieltää. Oireet voivat olla vaikeitakin mutta...

Samalla tässä myös väittelyn toiselle osapuolelle, että tieteellisesti ei ole pystytty osoittamaan, että sähkömagneettinen säteily itsessään aiheuttaisi oireita eli kokija on oikeassa kun väittää saavansa oireita mutta oireet eivät synny säteilystä vaan tutkimuksien mukaan nosebo-vaikutuksesta.

Kumpikin osapuoli on siis omalta osaltaan oikeassa. Onnittelut!

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005409221.html

Kuinkahan suuri osa näissä meidän sairauksissamme on noseboa...

Profile  

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 12:03 

Stressiessi wrote:
Samalla tässä myös väittelyn toiselle osapuolelle, että tieteellisesti ei ole pystytty osoittamaan, että sähkömagneettinen säteily itsessään aiheuttaisi oireita eli kokija on oikeassa kun väittää saavansa oireita mutta oireet eivät synny säteilystä vaan tutkimuksien mukaan nosebo-vaikutuksesta. Kumpikin osapuoli on siis omalta osaltaan oikeassa. Onnittelut!

Väärin, minä olen oikeassa ja sähköallergikot väärässä, koska sähkö ei ole heidän oireidensa syy, kuten olen jo tuhat kertaa sanonut ja kuten tuossakin tuotiin täysin selvästi esille.

Profile  

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 09:35 

mmjan, sillä ei ole mitään merkitystä sähköyliherkkinä itseään pitävien kannalta oletko sinä oikessa vai väärässä. Se on aivan yhdentekevää mitä joku ulkopuolinen sanoo siinä kohtaa kun ruvetaan katsomaan sitä, että saavatko he oireita silloin kun kokevat olevansa sähkömagneettisen säteilyn vaikutuksen alaisena. He ovat oikeassa kun sanovat kokevansa sähkömagneettista säteilyä ja heidän oireensa ovat todellisia kun he niitä saavat. Tämä on sellaine asia, jota ei sinun oikeassa olemiset tai väärässä olemiset muuta miksikään. He ovat myös oikeassa kokemuksiensa kanssa. Jos he sanovat kokevansa sähkömagneettista säteilyä oireilevana, niin he myös sitä kokevat. Sitä faktaa ei voi mikään muuttaa toiseksi.

Profile  

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 02:22 

Stressiessi wrote:
He ovat oikeassa kun sanovat kokevansa sähkömagneettista säteilyä ja heidän oireensa ovat todellisia kun he niitä saavat.

Heidän oireensa ovat yhtä todellisia, kuin skitsofreenikon harhat ovat. Eli puhdasta harhaa vailla mitään todellisuusperää, puhdasta heidän oman nupin tuotosta, eikä mitään muuta. Ja pahinta mitä voi niille tehdä, on lähteä peesaamaan niitä ja vakuuttelemaan, että ne ovat todellisia jollain tasolla. Eivät ole.

Quote:
Tämä on sellaine asia, jota ei sinun oikeassa olemiset tai väärässä olemiset muuta miksikään. He ovat myös oikeassa kokemuksiensa kanssa.

Ihme relativistista paskaa. Minäkin elän siinä kokemuksessa, että sinä olet minulle tuhat euroa velkaa. Minäkin olen oikeassa kokemukseni kanssa kuten sähköallergikot. Koska ajattelit maksaa tonnin velkasi minulle, sehän on todellinen, koska olen sitä mieltä itse, että se on todellista, eikä sinulla ole oikeutta kyseenalaistaa minun uskomuksiani ja kokemuksiani?!?

Quote:
Jos he sanovat kokevansa sähkömagneettista säteilyä oireilevana, niin he myös sitä kokevat. Sitä faktaa ei voi mikään muuttaa toiseksi.

Skitsofreenikotkin kokevat ufojen ja pistorasioiden antavan heille käskyjä. Hoito ei ole harhojen tukeminen vaan päinvastoin, niiden kyseenalaistamiseen opettelu ja kunnon tuju lääkitys.

Profile  

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 03:28 

Pystytkö kieltämään, että sähköyliherkkyyden kokeva ei saa todellisia oireita?

Profile  

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 09:46 

Stressiessi wrote:
Pystytkö kieltämään, että sähköyliherkkyyden kokeva ei saa todellisia oireita?

Ovathan skitsofreenikonkin harhat hänelle itselleen todellisia. Eivät ne silti ole todellisia.

Profile  

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 10:31 

Sitähän minäkin, ettet pysty sitä kieltämään. Eikä niitä kieltänyt tuo linkittämäni artikkelikaan. Olenkin sitä mieltä, että toisten oireiden vähättely tällä palstalla on tarpeetonta!

Profile  

PostPosted: Thu Oct 19, 2017 09:47 

Stressiessi wrote:
Sitähän minäkin, ettet pysty sitä kieltämään.

Et ymmärrä suomea. Minä nimenomaan kielsin, että ne oireet eivät todellisia, vaan luulosairautta pahemmasta päästä. Harhoja. Eivät todellisia sähkön aiheuttamia oireita. Niillä ei ole MITÄÄN tekemistä sähkön kanssa, aivan kuten ufoilla ja satelliiteillakaan ei ole mitään tekemistä skitsofreenikon harhojen kanssa (vaikka hän itse luuleekin ufojen ja satelliittien kontrolloivan hänen aivojaan).

Quote:
Olenkin sitä mieltä, että toisten oireiden vähättely tällä palstalla on tarpeetonta!

Relativistista paskaa, jonka mukaan kaikki yhtä arvosta ja "oikeaa". Jos näin on, niin sinun pitää maksaa minulle se tonni, koska subjektiivisesti koen, että olet minulle tonnin velkaa ja tokihan minunkin subjektiiviset tuntemukseni pitää sitten totena ottaa ja sen mukaan toimia, vai mitäh?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]