Minulla ennen LDN:ää PEM kesti viikonkin. LDN vei sen oikeastaan kokonaan pois pitkäksi aikaa, siis ei mitään jälkiseuraamuksia. Tällä hetkellä rasitus uuvuttaa yleensä pahemmin vain max vuorokaudeksi. Jos on joku monien päivien rasitus, kuten matka, se voi uuvuttaa kauemmin. Minulla se on mielestäni aina ollut vain uupumusta, väsymystä ja lihasheikkoutta.
Ai niin, nyt keväällä oli se episodi, että monta viikkoa kaikki rasitus lukemisesta kävelyyn aiheutti silmäkipua. Se oli kauheaa, onneksi stafylokokkirokote ainakin toistaiseksi on auttanut siihen, vaikka viime piikistä on jo 2 kk. Mutta se tuli aina välittömästi, tyyliin vaikka 200 metrin kävelyn jälkeen, ja lähti reilusti lepäämällä reilusti samana päivänä.
Itse otan aina bromelaiinia ennen rasittavaa fyysistä juttua (ml. pitkä kävely), joten en oikein sinänsä tiedä millaisia vaikutuksia niistä tulisi. Bromelaiinilla hoitui paremmassa kunnossa muuttokin ilman mitään jälkikipuja. Nykyään ei toki tulisi mieleenkään alkaa muuttaa itse... Olen kyllä viime aikoina järjestellyt aika paljon tavaroita ilman mitään lihasongelmia.
_________________ CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi
|