Lyrican olen myös kokenut hyödyttömäksi, kokeilin sitä jossain vaiheessa muistaakseni 75 mg annoksella enkä saanut muuta kuin järjetöntä huimausta ja tokkuraa. D-vitskusta en tiedä kuinka kauan sitä pitää syödä jotta vaikutus näkyy, Maija varmaan osaisi sanoa. Itse otan hillitysti 10 mcg per päivä.
Rikkivapaa dietti kannattaa tosiaan kokeilla, se on auttanut joillakin ja siitä voi myös päätellä että oireen syynä saattaisi tosiaan olla tuo elimistöön kertinyt elohopea. Mutta tosiaan 1 kokeilu kerrallaan.
Tuo homejuttu ei mutu-tuntumalla kuullosta kovin todennäköiseltä minusta. Sen sijaan netistä löysin jossain vaiheessa vastaavan kokemuksen jossa juuri Cymbaltan käyttö oli aloittanut vastaavanlaisen oireilun jollain henkilöllä. Itse kokeilin jossain vaiheessa Cymbaltaakin tämän oireen hoitoon tuloksetta.
Omalla kohdallani uskon syyn löytyvän nimenomaan lääkemyrkytyksestä, omassa tapauksessani kyseessä oli eräs antibiootti. Tiedän muitakin vastaavanlaisia tapauksia.
Kupari on testattu
www.mdd.fi hivenainetestillä. Mutta kuten sanoin aiemmin, en jaksa uskoa sen olevan syypää. Mistään en ole löytänyt tietoa että kupari moista oiretta voisi aiheuttaa. Elohopea sen sijaan voi ja sitten nuo omituiset lääkereaktiot + borrelia.