Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Wed Nov 22, 2017 01:53

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Elimistön koosteraportti
PostPosted: Fri Sep 16, 2016 04:28 

Satuin tänään Turussa Sydänpuuhun, jossa mainostettiin elimistön terveysanalyysia, en muista sen nimeä. Analyysi perustuu kai sähkönjohtavuuteen, kädessä pidetään eräänlaista sauvaa ja sitä kautta tietokoneella näkyy kuinka tutkimus käy elimistön päästä varpaisiin monta kertaa.
Tuloksissa piileviä terveysongelmia olivat Luun mineraalitiheys ja kivennäisaineet. Kalsiumkadon määrä oli yli viitteen. No sitä lähteekin luusta, koska minulla on lisäkilpirauhasen liikatoiminta ja kalsiumin syönti on rajoitettua. Mineraaleista kalsium oli alle viitteen. Minullahan on yleensä plasman kalsium ylärajalla tai yli. Analyysihenkilö sanoi, että tulos on solutasolta.

Tuloslista jatkuu muista terveysongelmista. Hän kysyi, että onko minulla sydän- ja verisuoniongelmia; myönsin olevan, myös tulos näytti sen.
Aivoissa (keskushermostossa) oli muistiongelmaa, jota todella on ollut jo v. 2006. Suosituksia hoidoista on jokaisen asian kohdalla, mm. ruokavaliosta.
Rauta ja B12 matalat, hoitona monipuolimnen ruokavalio ja tarpeen mukaan lisäravinteet.
Immuunijärjestelmässä kateenkorvassa ongelmaa, käskettiin koputella ulkopuolelta aamuisin. Sanoin, että immuunipuolustuksessani on puutosta, mutta tiedän, että kateenkorva on tärkeä nuorella henkilöllä puolustussolujen kouluttamisessa. Hän jatkoi, että se on tärkeä myös aikuisella.
Lyijy ja arseeni olivat koholla
Fyysinen perustaso oli kuulemma hapan, vaikka minulla on todettu alkaloosia, no, ehkä oli sillä hetkellä hapan.
Ihossa oli jotakin poikkeuksia ja hoitoehdotuksia oli.
En tiedä onko tuo huuhaatutkimus. Hän sanoi kylläkin, että se on suuntaa-antava eikä tarkoitettu diagnosointiin. Mielenkiinnosta menin siihen, kun se oli niin halpakin kuin 20 €. Tulkinta jäi sillä kertaa vähän pintapuoliseksi, kun minulla oli kiire fysioterapiaan.

Profile  

Post subject: Re: Elimistön koosteraportti
PostPosted: Fri Sep 16, 2016 04:53 

Huuhaatutkimusta huuhaapuljusta. En paljon antaisi painoarvoa tuollaiselle.

Profile  

PostPosted: Fri Sep 16, 2016 05:32 

Kyllähän tuollaisella saadaan myydyksi lisäravinteita. Kai se on ohjelmoitu löytämään tavallisimpia vikoja, ja niiden perusteella voidaan ehdottaa lisäravinteita. Se ihmiskehon kuva ruudulla oli mallikuva, eihän sillä kädessäni olevalla sauvalla voi minun kuvaani skannata - se olisi liian helppoa. Minulta kysyttiin, että tunsinko kädessäni jotakin erikoista. Sanoin, että en.

Minulla oli ennestään jo tietoa oman kehoni ja aineenvaihduntani "virheistä". Jotakin voi tuloksessa sattua "nappiin", jotakin ei.

Menin sinne sanoen, että eihän analyysi edellytä minkään ostamista, koska en todellakaan olisi ostanut mitään. Minulle ei tyrkytetty mitään, suositukset on printattu yleisluontoisesti tulosteeseen ei edes aggressiivisesti kirjoitettuna, vaan mukana on elämäntavan suosituksiakin, jotka sopivat jokaiselle.
Ei kaksikymppiä ollut paha hinta, semmoinen menee helposti johonkin muuhunkin hömppään.

Profile  

PostPosted: Sat Sep 17, 2016 09:53 

Ystäväni kävi tuollaisessa Australiassa ja toi suuren pussillisen vitamiineja, mineraaleja ja luontaistuotteita mukanaan. Tutkin asiaa silloin. Mistään ei löytynyt tieteellisiä tutkimuksia laitteen toiminnasta tai sillä saaduista tuloksista. Kuitenkin laitteen sanottiin löytävän sairauksille todellisen syyn ja antavan perusteellisen kuva ihmisen aineenvaihdunnasta.

Jos näin todella olisi, niin olisihan tuo laite jokaisessa sairaalassa ja terveyskeskuksessa. Suomessa ei pitäisi sairaloita edes tarvita kun kaikki hoituisi noin helposti yhdellä laitteella.

Laitteen toiminnan sanotaan perustuvan magneettikenttien muutokseen ja solujen reagointiin moihin megneettikenttien muutoksiin. Jos laite todella olisi lääketieteellisesti validoitu, niin sen hinta olisi tuhansia, ellei kymmeniä tai satojatuhansia euroja. Sehän ei kuitenkaan maksa kuin joitakin satasia. Noitahan saa ostaa kuka tahansa internetistä. Lääketieteelliset tutkimuslaitteet myydään vain sairaaloille.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]