Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Wed May 23, 2018 04:25

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ylijääneitä lisäravinteet tarjolla
PostPosted: Wed May 09, 2018 09:23 

Olisiko joku kiinnostunut ostaamaan edullisesti yhden purkin kutakin: C-vitamiinia, E-vitamiinia, B6-vitamiinia ja aminohappoja: BCAA ja EAA?

Jouduin ostamaan nuo tuotteet kokeilua varten mutta en usko, että suolisto kestää niistä yhtäkään. Jo nyt BCAA aiheutti yliherkkyysoireita. Tuotteet, jotka olen ostanut itselleni ovat kaikista puhtaampia mitä markkinoilta löytyy, koska mikä tahansa turha lisäaine voisi aiheuttaa minulle oireita. Voin toimittaa ne Turun lähialueille ilmaiseksi, vaikka kotiovelle. Saisit ne puoleen hintaan. Mahdolliset postikulut muualle Suomeen joutuisit maksamaan itse.

Profile  

Post subject: Re: Ylijääneitä lisäravinteet tarjolla
PostPosted: Wed May 09, 2018 12:49 

Onko C-vitamiinissa flavonoideja? Voisin olla kiinostunut, mikäli jostain keksin rahaa (B-lausuntoa odotellessa)

Profile  

PostPosted: Wed May 09, 2018 03:54 

Se on puhdas+ C-vitamiinia. Koitan tällä viikolla joitakin muita tuotteita. C-vitamiini on tällä hetkellä vasta matkahuollossa matkalla tänne, joten koitan sitä joskus ensi viikolla kun se saapuu. Jos se ei sovi minulle, niin kuin ei varmaan sovikaan, niin voisin luopua siitä vaikka kuudella eurolla.

https://www.puhdasplus.fi/tuotteet/c-vitamiini-1000-mg/

Profile  

PostPosted: Wed May 09, 2018 10:25 

Olin just tekemässä vastaavan ketjun. Mullakin kun on näitä yliherkkyksiä niin kaapista löytyy paljon purkkeja joista haluaisin päästä eroon. Onko sulle ok Stressiessi jos listaan ne tähän samaan ketjuun? :)

Puhdas + C-vitamiini on sopinut mulle aika hyvin. Mulla olisi myynnissä Nutribioticin Sodium Ascorbate , joka on bufferoitu eikä pitäisi ärsyttää vatsaa (olen kokeillut ihan minimaalista annosta siitä eikä se ärsyttänyt vatsaa).

Eli tämä https://www.iherb.com/pr/nutribiotic-so ... 54-g/10178

Profile  

PostPosted: Thu May 10, 2018 02:21 

Noh, saahan ne flavot luonnollisestikin.

Voisin olla kiinostunut ostamaan kaikki, kun vie kuitenkin aikansa ennenkuin pääsen kunnon tilausta tekemään.

Paitsi kuinkahan tuon E-vitamiinin kanssa, kun ei vissiin tupakoijille suositella..

Profile  

PostPosted: Thu May 10, 2018 08:19 

Kyllä mun puolestani voi muutkin ilmoitella ylijäämistään.
Varaan Deviant noi loput sulle paitsi, että en ostakaan EAA-aminohappovalmistetta. Näyttää siltä, että saan aminohappovalmisteista järkyttävät oireet, niin en viitsi koittaa tota toista valmistetta. Kirjoitan tähän ketjuun kun kokeiluni on ohi, niin voit laittaa yksityisviestillä lisätietoja.

Profile  

PostPosted: Thu May 10, 2018 11:20 

Okei, kiva juttu.

Multa löytyisi C-vitamiinin lisäksi Now Minerals Calcium Hydroxyapatite (2 kaps. 500 mg kalsium, 200 mg fosforia), Now D-vitamiini tipat 400 iu (MCT-öljyssä), D-lux Vitamin D + K2 (3 sprayssa 75 µg). Avaamaton Piimaa jauhe. Lisäksi olisi Metagenicsin UltraInflamX ravintojauhe joka sisältää vitamiineja, kivennäisaineita, yrttiuutteita ja rasvahappoja. Aika hyvän makuinen. Avattu mutta lähes täysi pakkaus, olen kokeillut vähemmän kuin 45 g mitallisen siitä.
Tästä löytyy lisätiedot siitä:
https://www.vitaravinne.fi/ultrainflam- ... p-500.html

Vatsa tykkäsi mutta tuli muita yliherkkyysoireita, siinähän on tosi paljon yrttejä m.m.

Kaikista näistä purkeista olen kokeillut suurin piirtein yhden annoksen, eli yhden-kahden kapselin, yhden tipan (paitsi piimaasta). D-lux suihkeen käytin ehkä viikon, yhdellä suihkeella per päivä.

Profile  

PostPosted: Sun May 13, 2018 06:19 

Deviant, mun pitää ottaa aikalisä noitten C- ja E- vitamiinien kanssa kun suolisto ärsyyntyi kovin mun tähänastisista kokeiluistani. Kokeilin vasta vaimoni Q10-valmistetta, BCAA-aminohappoa ja B-vitamiinia. Nyt on törkeän krapulainen olo lääkekokeiluista ja suoliston ärtyneisyys on huipussaan. Paranemiseen menee aikaa, joten kokeilut jatkuvat vasta noin kuukauden päästä. Vaimoni sanoi käyttävänsä B-vitamiinia, joten säästäisin enemmän jos se jäisi perheeseen. Pahoitteluni tästä.

Palaan asiaan kun kokeilu on ohi. Toki tuon BCAA:n voin myydä hintaan 10 euroa. Siitä on käytetty kolme mittalusikallista. Jos haluat sen jo aiemmin, laitathan yhteystiedot YV:nä.

Profile  

PostPosted: Sun May 13, 2018 07:01 

Ei mitään pahoitteluja, tottakai keskityt rauhassa miettimään kuinka siellä saatte mahdollisimman paljon hyötyä nuista irti.
Toivottavasti sellaisia vielä tosiaan löytyisi ja olo helpottaisi mahdollisimman nopeaa.

Mitähän BCAA:n hinta on normaalisti? Mikäli jäisikin ainoaksi niin voisin harkita, postit vaan taitaa syödä hinnan.

Profile  

PostPosted: Sun May 13, 2018 10:22 

Kappas, olin maksanut siitä yli 20 euroa kivijalkakaupassa mutta sinunapteekki-nettikaupassa se onkin 10,90 euroa. No, saat sen vitosella.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]