Kversetiini on yhtäkkiä lakannut sopimasta mulle joten jätin sen pois. Aloe vera on mulla käytössä ihan muista syistä kuin uupumuksen takia. Sain sen juuri ja aloitin käytön heti. Samoin muista syistä on käytössä rosmariini ja nokkonen, molemmat kuitenkin myös piristävät aivan älyttömän hyvin. Ihan kuivattuina niitä käytän, en minään puristeina tms.
Siitepöly ja kennohunaja ihan must, olen saanut siitepölyn vähitellen hilattua reiluun teelusikalliseen per pv. Aluksi siitä tuli teelusikallisen annoksella todella levoton olo ja aivan ihmeellisiä unia

Jouduin hivuttaman annosta ylöspäin vähitellen. Piristävä vaikutus on merkittävä.
Bromelaiinivalmisteeni näkyy olevan hyvinkin vahvaa (1200 IU), otan sitä 3 per pv. Hevoskastanjan myös olen nostanut 3 per pv.
Kalkkitabletit muuten ei ole sopineet mulle koskaan, en jaksanut koko ketjua kahlata, joten en tiedä, onko joku muu todennut, etteivät kalkkitabletit sovi.
Myös sopivan rautavalmisteen löytäminen on ollut tosi vaikeaa ja jos jokin on sopinut hetken, se ei pian enää sovikaan

Toivon, että runsas nokkosen nauttiminen korjaisi nyt myös rautavarastoja ja saisin jättää rautavalmisteiden kanssa tappelemisen pois.