Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Mon Nov 20, 2017 08:25

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: MItoQ
PostPosted: Thu Oct 29, 2015 09:06 

http://www.wellnesscorner.fi/epages/wel ... ries/MitoQ

Hei,

Huomasin kun googletin MitoQ.sta että täällä oli ollut juttua siitä. Niinpä lisään infoa tänne.

Olen juuri alkanut myymään MitoQ tuotetta täällä suomessa. Minulla on sisar joka on CFS/ME (vai oliko se toisinpäin) sairas vakavasti ja hänen kauttaa sain kuulla että ainakin ruotissa joillakin on ollut hyviä kokemuksia tästä tuotteesta. Hän saa juuri purkillisen kun ne saapuvat varastoon joten saan siitä kullanarvoista tietoa. Käykää tutustumassa tuotteeseen, Olen kirjoittanut siitä varsin kattavan tietopaketin sivulle ja se on suoraan valmistajan sivulta käännetty.

Tuotehan on tieteellisesti tutkittu ja turvalliseksi todettu joten sen asian kanssa tuskin tulee mitään ongelmaa. Tätä tuotetta on todella vaikea saada myyntiin koska valmistajan kriteereinä on esimerkiksi se että on terveydenhuollon ammattihenkilö ja terveydenhuollon yrittäjä. He haluavat näin varmistaa asiantuntevan informaation tuotteesta.

Toivottavasti tää auttaisi teitä kaikkia. Olen seurannut vierestä sairautta jo vuosia enkä ikään sitä itselleni haluaisi!! Yksinkertaisesti pääni ei kestäisi sitä...

Linkki sivulle:

http://www.wellnesscorner.fi/epages/wel ... ries/MitoQ

Profile  

Post subject: Re: MItoQ
PostPosted: Thu Oct 29, 2015 09:21 

Yleensä katson hyvin karsaasti mainoksia tällä sivustolla, mutta pidän MitoQ:ta (joka on siis Q10:n tehokkaampana pidetty johdannainen ja mitokondriolisäravinne) aidosti lupaavana tuotteena ja sen hinta on yleensäkin aika suolainen, eli tässä ei minun nähdäkseni vedetä välistä mitenkään normaalia liiketoimintaa enempää. Menköön siis, koska tämä voi olla ihmisille aidosti hyödyllinen tieto.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

PostPosted: Thu Oct 29, 2015 09:41 

Kiitos Maija,

Tuote on kallis jos sisäänostettaessa mutta olen huomannut että todella kalliita hintoja pitävät nuo amazonin kauppiaat. Katsotaan miten tuotetta alkaa mennä. Sisäänostettaessa saa hieman alennusta kun määrä on suurempi joten siitäkin siten riippuu se myyntihinta. Toki olen miettinyt että jos tulee palaavia asiakkaita jotka säännnöllisesti käyttää niin voidaan sitten antaa jokin kanta-asiakas alennut. Se selviää tässä ajan myötä.

Toivon kuitenkin että tämä auttaisi!!

Wellnesscornerin fb.sivulla on linkki jota jakamalla ja sivulla käymällä saa mahdollisuuden voittaa yksi purkki tuotetta itselleen. Pitää toki muistaa kommentoida linkkiä niin sieltä sitten napataan yksi nimi. :)

Profile  

PostPosted: Tue Nov 17, 2015 01:21 

Testasin MitoQ:ta parin kuukauden ajan. En havainnut minkäänlaista vaikutusta. Phoenixrising foorumilta voi lukea samantapaisia kokemuksia. En usko että ko. tuote toimii. Parempi laittaa rahat laadukkaaseen Q10 valmisteeseen.

Profile  

PostPosted: Tue Nov 17, 2015 02:13 

MitoQ on Q10 tuote. Se on itseasiassa ubikinonia mutta sen koostumusta on muutettu niin että siinä on elektroninen varaus. Vapaat radikaalit joita CoQ valmisteet on tarkoitettu eliminoimaan ovat varauksettomia atomeita jotka etsivät itselleen electronia. Hapetus stressi tila, joka aiheutuu kehoon vapaiden radikaalien nappaillessa electronia ensimmäisesta halukkaasta luovuttajasta kuten proteiini, rasva tai muut atomit voidaan eliminoida tuomalla kehoon tarpeeksi näitä electroneja jolloin vapaat radikaalit lopettavat aiheuttamasta epätasapainotilaa varastamalla electroneja. MitoQ on varauksellinen tuote ja se on toiminut erittäin hyvin ME/CFS ihmisille. Tällä hetkellä MitoQ.n valmistaja on aloittanut tutkimuksen tuotteella ME/CFS sairaiden parissa ja muutaman kuukauden päästä saamme tietää miten tuote on auttanut. On kuitenkin hyvin paljon mahdollista ettei se auta heti tai edes kaikille. On varmaan myös riippuvainen siitä miten pitkälle sairaus on edennyt ja myös muista elintavoista. Nesteen nauttiminen, rasvahappojen ja aminohappojen saanti sekä vitamiinit ovat myös tärkeät kokonaisuuden kannalta. Toivotaan kuitenkin että tämä auttaisi monelle jos se ei auta kaikille. Hyvä tuote ehdottomasti!!!

Profile  

PostPosted: Sun Dec 20, 2015 09:23 

Moi, luin MitoQ-tutkimuksesta Health Rising -foorumilta ja tilasin ensimmäiset kolme purkkia puoleen hintaan. (Hinta jäi jonnekin satasen pintaan veroineen, kun tilaa valmistajalta eli Uudesta-Seelannista).

Otan kaksi nappia (10 mg yhteensä) aamuisin, ja takana on kuukausi käyttöä. Tämä on ensimmäinen ubikinonivalmiste, joka minua on auttanut tuntuvasti (=tarkoittaa että muut eivät ole auttaneet ollenkaan). Ensimmäisten kahden viikon aikana minulla esimerkiksi ei ollut sairaspäiviä ollenkaan. Erityisesti MitoQ auttoi aivosumuun ja selvästi myös väsymykseen. Mitään hillittömiä liikuntasuorituksia se ei mahdollista, mutta jos liikkuminen pysyy entisellä tasolla, niin MitoQ:n vaikutus on tuntuva. Kannattaa kokeilla.

Last edited by tiina on Mon Feb 01, 2016 09:47, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: Wed Jan 13, 2016 06:04 

Pari kuukautta käyttöä takana, koomat hävinneet käytännössä kokonaan eli voin sanoa olevani täysin työkykyinen. !!!

Profile  

PostPosted: Tue Aug 16, 2016 11:11 

Ei valitettavasti auttanut minua.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

PostPosted: Wed Aug 17, 2016 09:00 

Kyllä ne kuule nappaavat sen puuttuvan elektronin vaikka ilmasta tai ruoasta, johon se sekoittuu. En usko, että kyseinen ominaisuus tehostaa tuotteen tehoa. Tämä elektronin korvaushan on ihan perusfysiikkaa ja sitä esiintyy luonnossa jatkuvasti. Tässä idea on nyt vaan valjastettu markkinointikeinoksi.

Tuote voi olla kyllä hyvä mutta ei se tähän ioninvaihtoon perustu.

Profile  

PostPosted: Mon Aug 29, 2016 04:43 

Harmin paikka, ettet Maija saanut siitä apua.

MitoQ-tutkimuksen tuloksista oli juuri juttua Health Rising -blogissa (Did MitoQ Mend Us? A Fibromyalgia and Chronic Fatigue Syndrome (ME/CFS) CoQ10 Trial). Mielenkiintoista oli, että tutkimuksen plasebo-kontrolloidussa ryhmässä, joka otti MitoQ:ta 20 mg päivässä ja sai lääkkeet ilmaiseksi, ei raportoitu niin merkittäviä höytyjä kuin niillä, jotka ottivat 10 mg päivässä (ilman kontrolliryhmää). Jäi auki, mistä tuo voisi johtua. Tulokset pohjaavat eräänlaiseen kognitiiviseen testiin, joka ei ainakaan minua hirveästi vakuuttanut. Mutta ikävä kyllä fakta on, että MitoQ ei auta kaikkia.

Tekisi mieli itsekin kokeilla vähän aikaa ilman MitoQ:ta, että mitä siitä seuraa. En vaan pysty nyt ottamaan sitä riskiä...

Profile  

PostPosted: Mon Feb 13, 2017 04:27 

Nyt ensimmäinen päivä Mitoquuta. Valitettavasti en osaa sanoa vielä mitään kun kilpirauhasarvot päin peetä.

Profile  

PostPosted: Fri Feb 17, 2017 03:20 

Nyt 5 päivää syöneenä on selvästi vaikutusta jaksamiseen ja mielialaan. Kivutkin on selästä huomattavasti vähentyneet. :D

Profile  

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 12:41 

Tilasin itsekin yhden purkin kokeeksi. On kyllä kallis valmiste, varsinkin tolla 10mg annoksella.

Profile  

PostPosted: Tue Feb 21, 2017 07:54 

Otin eilen yhden 5mg kapselin MitoQ:ta aamulla. Kun alkoi vaikuttamaan niin noin tunnin toimi stimulanttina ja tämän jälkeen aiheutti kovan väsymyksen ja päänsäryn loppupäiväksi. Illasta oli myös oksentelua. Tänään on myös koko päivän ollut kova päänsärky ja oksettava/heikko olo.

En tiedä onko MitoQ tosiaan huonon olon taustalla. Pitää koittaa joskus uudestaan, mutta ei lähiaikoina.

Profile  

PostPosted: Wed Feb 22, 2017 09:50 

Minulla ei ole siitä tullut mitään vatsakipuja ja olen todella herkkä vatsakivuille. Ripuloin 3,5 vuotta niin kokemusta on.
Otan vielä aineen tyhjään mahaan ja mitään tuntemuksia ei ole.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]