Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Mon Nov 20, 2017 11:55

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kuulumisia helvetistä
PostPosted: Tue Dec 24, 2013 07:10 

Pitkästä aikaa foorumilla ja hyvin kurjassa kunnossa. Tässä onkin tapahtunut välillä tosi paljon kaikenlaista. olen ollut välillä kohtalaisen hyvässä kunnossa ja matkustellutkin perheeni kanssa turkissa ja hyvin on reissut menneet. Nyt viime keväänä sitten gynekologi vaihtoi pilleri merkkini ja kas kummaa raskauduin ja yhden raskauden keskeytyksen kokeneena en voinut keskeyttää tätä raskautta. Raskausaika sujui hyvin, ei suurempia ongelmia. Nyt minulla on 12.12 13 syntynyt pieni miehenalku rinnallani. Nyt pelkona on vain se että selviääkö itse tästä kaikesta. Poika syntyi sektiolla ja seuraavana päivänä hb oli laskenut 77 ja crp noussut 145 löydettiin hematooma joka iso vatsasta. Aloitettiin dalacin iv ja crp lähti laskuun kunnes parin päivän päästä taas nousuun. Viikko sektiossa tehtiin salissa hematooman poisto ja dalacin jatkui. Seuraavana päivänä nousi kuume ja ab vaihdettiin tazociiniin josta sain allergisen reaktion vaihdettiin vancosin + meronem ja meronemista jälleen reaktio. Nyt on kolme päivää mennyt vancosin ja ciproxin iv ja eilen lisättiin flagyl po x3 . Tulehdusarvot laskeneet ihan hyvin , mutta pientä lämpöä on Koko ajan ja viime yönä sitten kävi kuume piikki antibiooteista huolimatta. Vatsa on katsottu uudelleen ja siellä on edelleen uusi hematooma mutta en ole antanut avata sitä kun kukaan ei pysty sanomaan tuleeko jälleen uusi. Nyt vaan pelottaa että kun kuumeilee massiivisista antibiooteista huolimatta selviääkö täältä enää edes hengissä ulos. Varsinkaan jos crp lähtee nousuun ... Vauvalla kaikki on ok ja se on ihana asia mutta olisi niin ihana päästä itsekin joskus pois.

Profile  

Post subject: Re: Kuulumisia helvetistä
PostPosted: Tue Dec 24, 2013 07:44 

Veriviljelyt on otettu ei vielä vastattu , vatsasta otetussa näytteessä koagulaasi neg. Stafylokokki yhdellä+, siinäpä löydökset tähän asti

Profile  

PostPosted: Wed Dec 25, 2013 01:24 

Onnittelut uudesta perheenjäsenestä, harmi että kuulumiset ovat muuten niin kurjia. :-( Minulla on useampi tuttu, jotka ovat olleet raskauden jälkeen viikkokausiakin antibiooteissa tulehduksien vuoksi ja kaikki ovat selvinneet hengissä ja entiselleen, joten etköhän myös sinä.

Etkö sinä ollut oululainen? Mikkopopin mukaan OYSissä on käytetty otsonihoitoa infektioihin, jotka eivät ole muuten suostuneet paranemaan.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

PostPosted: Fri Dec 27, 2013 09:08 

Juu olen oululainen. Crp on nyt lasku suunnassa
Vancosin+flagyl+ciproxin menossa. Antibiootti
Allergioitahsn minulla on niin paljon että pakko oli pitkin hampain suostua ciproxiiniin. Hieman lihaskipuja
Haittana ollut.

Profile  

PostPosted: Thu Jan 16, 2014 12:00 

Kotiin pääsin pari viikkoa sitten. Haava on vuodellut
Kudosnestettä ja verta mutta pikkuhiljaa umpeutumista. Zyvoxid 600 mg suun kautta antibioottina ollu kaksi viikkoa ja aivan järjettömän
Hintainen lääke 10 tablettia 667 e ja olisi konkurssi
Tullut mutta sain sairaalasta kuurin mukaani .
Tulehdus arvot ovat normaalisoituneet mutta yleiskunto 1kk antibioottien jälkeen vähän rapa kunnossa. Eilen kävin vatsan ultraääni kontrollissa ja vatsan hematooma oli pienentynyt. Kipuja vatsassa edelleen liikkuessa ja panacod lääkityksensä tarvittaessa. Mies isyyslomalla onneksi vielä 2 vkoa ja yllätys oli että neuvola oli hommannut mulle perhetyön
Tekijän avuksi 2 kk kun isäntä palaa töihin niin vauvan
Hoitoon. Kirurgi oli laittanut lausuntoa etten saa
3 kk tehdä mitään raskasta ja tällä perusteella mun vauvanhoitoa ja siivousapua järjestetty.
Kyllä tämä kait tästä pikku hiljaa suttaantuu.
Maijalle kiitos kukista! Ne ilahdutti kovasti ja kestivät tosi pitkään;)

Profile  

PostPosted: Fri Jan 17, 2014 02:07 

Kiva kuulla kuulumisia, edes vähän positiivisempia kuin viimeksi. Ehdin jo olla hieman huolissani. Ja kiva että kukat löysivät tiensä perille. :->

Hienoa, että sait apua vauvanhoitoon, muuten ei varmaan tulisikaan mitään. Toivottavasti voimat riittävät edes nauttimaan niistä vauva-ajan positiivisista puolista... Hematoomilla voi kai kestää tosi kauan kadota kokonaan.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]