Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Fri Nov 16, 2018 09:10

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 438 posts ]  Go to page Previous  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Author Message
 Post subject: Re: Käyttäjäesittelyt
PostPosted: Fri Jul 06, 2018 10:20 

Hei,

Olen 27-vuotiaan CFS-potilaan isä. Poikani sairastui yläasteikäisenä. Olimme TYKSin lasten infektio-osaston potilaina (prof. Olli Ruuskanen) 18-vuotiaaksi saakka. Silloin kokeiltiin ensin gammaglobuliinia (ekan kerran jälkeen ei auttanut ja lopetettiin sitten) sen jälkeen tarjottiin liikuntaterapiaa. Ruuskanen taisi kiinnostua sairaudesta (perusti Pulssiin ryhmän myöhemmin). Poikani turhautui terapioihin, ja tyhjän päällä on oltu sen jälkeen. Lukiota ei voinut ajatella, mutta muuten elämä soljuu (paitsi niinä huonompina päivinä). Olli Polosta (ja hänelle asetetuista esteistä) olemme tietenkin kuulleet.

Viimeisin huono hetki herätti minut etsimään vertaistukea. Omat hermoni ovat nyt riekaleina. Toivon, ettei kukaan muu isä joudu saattamaan lastaan EKG:hen epätietoisuuden ja pelon vallassa. Tämänkertaisiin outoihin tuntemuksiin taisi närästyslääke purra, mutta minulle jäi mörköjä pään sisälle. Olin kai osin jonkinlaisella denial-mekanismilla sinnitellyt välivuosia.

No, isukki saa työterveyslääkäriltä mielialalääkettä (lopetin ne jo kerran viime jouluna, mutta itkuisuus on palannut).

First things first. Täällä keskustellaan niin asiantuntevasti erilaisista lääkehoidoista, että yritän saada poikanikin lähtemään taas lääkärin juttusille. Neuvottomuus ja toivottomuus taitavat tosin tällä hetkellä enemmän syödä isää kuin poikaa. Oljenkorsiin tekee mieli tarttua, mutta mikä olisi paras ja sopivin?

Löytyykö hyviä lääkärivinkkejä Turun seudulle. Tai vertaistukiryhmiä. Vaimoni on tietenkin läheisin tukeni. Tällä hetkellä vahvempi kuin minä.

Jyrki

Profile  

PostPosted: Sat Jul 07, 2018 12:23 

On mahdollista, että funktionaalisista lääkäreistä joku voisi pystyä auttamaan teitä, potilaan isä. Vaikeampi vaan sanoa, että kuka oikeasti tietää CFS:n päälle. Kaksi Suomen parasta ovat jo menettäneet toimilupansa. Oma lääkärini Kuopion Lääkäriasema Lupauksesta lopetti kun Lupaus suljetaan. Ihan niin kuin Pololta vietiin lääkärinnoikeudet, Pöntyseltäkin vietiin klinikan johtajan oikeudet. Lääkärikunta ei voi sietää sitä, jos joku rikkoo heidän pyhää käypähoitojärjestelmäänsä. Sellaiset lääkärit on potkittava pois järjestelmästä, jotta oma valta säilyisi. Asun itse Turun seudulla mutta kävin Kuopiossa lääkärissä koska sieltä löytyi osaamista...vaan ei ehkä enää

Taas siis alkoi hyvän funktionaalisen lääkärin metsästys. Kyselen ensin Turkulaista Kristiina Laakkoa Hyvinvointiklinikka Estimarista ja sitten Eurassa Lääkärikeskus Minervassa vastaanottoa pitävää Helena Karilaista. Molemmat ovat siis funktionaalisia lääkäreitä. Mitään takuita ei ole, että kumpikaan näistä pystyisi auttamaan mutta kun kukaan muu tällä palstalla ei ole heitä kokeillut, niin kai minun sitten täytyy.

Minulla ei ole CFS-diagnoosia mutta oireet viittaavat vahvasti CFS:ään ja MCAS:aan.

Jos päädytte kokeilemaan jompaa kumpaa näistä mainitsemistani funktionaalisista lääkäreistä, niin kirjoitathan potilaan isä tälle palstalle kokemuksistasi.

Profile  

PostPosted: Sun Jul 22, 2018 04:34 

Korkealaatuinen Nembutal myytävänä.

paras Nembutal (Pentobarbital Natrium), älä unohda erikoistarjouksia, tilaa
Nembutal (Pentobarbital Natrium) verkossa ja saat alennuksia ja hämmästyttävä
hintoja! Varmista verkossa Osta Nembutal (Pentobarbital Natrium).

Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja ja infoa osoitteessa ......... serenasandra10@gmail.com

Meidän laadukkaita tuotteita on paras löytyy ympäri ja myymme pienissä / suurissa määrissä taatusti discreet toimitus. Kaikki tuotteemme ovat puhtaassa kide ja jauhe ja ovat korkein puhtaus available.We toimittaa muita tuotteita pyynnöstä asiakkaalta ja myymme kohtuuhintaan.

Edut: Pentobarbital sodium (nembutal) on reseptilääke, jota käytetään joskus lyhytaikaiseen unettomuuden hoitoon. Sitä voidaan käyttää myös anestesia-aineena tai kouristusten hätätapauksessa. Nembutal on barbituraatti, joka voi muuttua riippuvaksi laajennetulla tai raskaalla käytöllä.

Ota yhteyttä sähköpostitse saadaksesi lisätietoja ja info (serenasandra10@gmail.com)

Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja ja infoa osoitteessa ......... serenasandra10@gmail.com

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 438 posts ]  Go to page Previous  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

All times are UTC + 2 hours [ DST ]