Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Mon Jun 18, 2018 12:22

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Otsonihoito (pahensi)
PostPosted: Mon Feb 24, 2014 09:51 

Käsittääkseni kyse on ollut lähinnä varovaisuudesta. Suomen kokoisessa maassa yksikin vahinko on liikaa ja voi johtaa koko otsonihoitojen kieltämiseen. Näin muistan Miikan jossain kirjoittaneen. Eli heilläkin kaikki potilaat menevät lääkärin kautta kyllä, mutta eivät kai IV:tä anna. Tosin en tiedä nykytilannetta, että onko muuttunut. Toivotaan että Ampliassa asia osataan, koska onhan se tehokas hoito. Tosin EBOO laite olisi paras. Saa nähdä milloin sellainen tulee Suomeen. Tosin niiden jööttikanyyleiden ottaminen käsivarsiin ei ole ihan mukavinta puuhaa:-)

Profile  

PostPosted: Fri Mar 02, 2018 03:40 

Kirjauduin pitkästä aikaa tänne foorumille ja katselin omia omia vanhoja vastauksiani läpi ja päivitin hieman. Siinä törmäsin tuohon missä olin neuvonut otsonihoidoissa kun olit kertonut päätyneesi huonompaan tilaan siitä. Nyt kun sen luin niin tuli mieleen yksi syy. On mahdollista, että otosonin aiheuttama verenkierron tehostuminen on johtanut kudoksissa jumittaneiden raskasmetallien kuten elohopean uudelleen sijoittumiseen ja eräänlaiseen lievään elohopeamyrkytykseen josta huonontunut olo johtuu. Joten kelaatiohoito olisi erittäin suositeltavaa. Itselläkin aikoinaan se EDTA kelaatio otsonihoidon ohessa oli erittäin olennainen osa kunnon kohentumista. Kotona itsekseen voi tehdä ns. Cutlerin protokollaa jos EDTA hoitoon ei pääse.

http://www.livingnetwork.co.za/chelatio ... -protocol/

Profile  

PostPosted: Fri May 04, 2018 07:51 

Hei kaikki ja erityisesti Maija,

Mitä mieltä olette otsoniterapiasta? Minulla olisi täällä mahdollisuus saada sitä ja sitä suositeltiin minulle.

Minulla olotila valitettavasti myös pahenee, en mene nyt tässä yksityiskohtiin, mutta olo ei todellakaan ole hyvä ja olen valmis kokemaan lähes kaikkea mikä auttaisi. Olen vain sen verran huonossa kunnossa, että jos vähänkään olo pahenee, niin makaan vain sängyssä.

Kiitos jos jaksatte vastata. Yhden negatiivisen kokemuksen otsoniterapiasta luin tällä foorumilla, mutta muuten en. Netissä sitä kehutaan ja monet taas leimaavat sen ihan hulluksi jutuksi.

Onko kenelläkään kokemusta? Olisin erittäin kiitollinen jos joku jaksaisi vastata. Yritän käydä töissä enkä saa nukuttua yhtään kokonaista yötä hermosäryn, allergian etc...vuoksi.

Anteeksi valitukseni.

Kiitos tuhannesti jo etukäteen.

Nallekarhu

Profile  

PostPosted: Fri May 04, 2018 01:29 

Muakin kiinnostaisi tuo otsonihoito. Turussa sitä saa suonensisäisesti ainakin Estimarissa. Se annetaan litran 0,9% suolaliuoksessa tunnin tiputuksessa. Voikohan tuohon otsoniveteen laittaa myös vitamiineja ja glutationia vai tuhoaakohan otsoni niitä?

Profile  

PostPosted: Sat May 05, 2018 04:38 

Otsoni on happiradikaali tms pro-oksidantti, joten minun ymmärrykseni mukaan esim. C-vitamiini ja muut antioksidantit tuskin sopivat sen kanssa yhteen, mutta en toki ole kemisti. Muunlaisista vitamiineista en osaa sanoa. Esim. magnesiumin luulisi sopivan, ne IV-käyttöön soveltuvat yhdisteet ovat ymmärtääkseni varsin stabiileja.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 2 hours [ DST ]