Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Sat Nov 18, 2017 06:43

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject: Re: Pahoinvointi
PostPosted: Thu Aug 06, 2015 10:46 

Eilen töihin mennessä tuumasin työkaverille että nyt muistan tosi selvästi miltä aamupahoinvointi aikoinaan tuntui :? Olo oli ja on edelleen pahoinvoiva, varmaankin tämä lämpö on suurin syy tällä hetkellä siihen.

Sain eilen tulokset, monta asiaa jotka tulee nyt huomioida ruokavaliossa. Sekretorinen IgA viittaa limakalvon puolustuskyvyn alentumiseen. kyseinen arvo 510-2040 välillä, minulla 277,5. ph-7,5 (5,5-6,5), muitakin arvoja vähän pielessä.
Lääkärini epäilee imeytymisongelmaa, piileviä infektioita, ruoka-aineallergioita.

Sain ohjeita mitä tulee lisätä ruokavalioon, luin niitä illalla, muut ihan ok mutta ne entsyymit (Digest Gold), miten niitä käytän kun tulen niin hiton kipeäksi jo yhdestä tableteista?????
Summa summarum, ei mitään mullistavaa löytynyt, tehdään ruokavalioon pieni korjausliike ja katsotaan muutaman kuukauden päästä missä mennään.

Kela ihanuus muisti minua monen viikon jälkeen, tein 3.7 korvaushakemuksen näistä labrakokeista, jotka maksoivat aika lailla. Lääkärin mukaan kelan korvaus on reilut 90 euroa, tilille tuli 60 euroa.

Profile  

PostPosted: Thu Aug 06, 2015 11:47 

nykyinen hallitus pienensi kela-korvauksia, säästöt!

Profile  

PostPosted: Sun Aug 09, 2015 04:50 

Minulla oli taas pahoinvointia tänä aamuna. Ja sitä seurasi ripulia ja hengitysvaikeutta. Hengitysvaikeus aiheutuu vatsan löllöydestä ja palleakireydestä? Olen viimeaikoina joutunut aamuisin pakottamaan itseni tekemään töitä, kun ei millään jaksaisi.

Ehkä apteekista saisi jotakin proteiinijuomia, joilla saisin albumiinin nousemaan, se kun on taas alle viitteen. Mitähän se aiheuttaa, jos se on alarajalla tai alle vuosikausia?

Kuntoutustani onneksi nopeutettiin syyskuulle, kun lienee joku perunut aikansa. Minulta kyseltiin, että voinko tulla jo silloin. Muuten se alku olisi ollut joulukuussa. Loppu on kuitenkin vasta ensi vuonna. Mitenkähän osaan erittäin laaja-alaisen oirehtimiseni ja lukuisat sairaudet siellä esttää. Pitäisi vaatia jatkossa hoitosuunnitelmaa ja jäntevää hoitoa, ettei hoito olisi ympäri kaupunkia ja Suomea.

Olossani on kummallista se, että kun on niitä vaikean olon kohtauksia esim. aamupäivisin, niin sitten kun olen toipunut niistä, niin saatan tehdä hulluna töitä koko iltapäivän iltamyöhään asti. Jaksan tehdä vaikka miesten töitä.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 2 hours [ DST ]