Jaa, minä nappasin tuon esiintyvyystiedon jostakin, kun aloin ihmettelee asian nihkeyttä.
Tänään fysiatri soitti - 7.hermon vaurion aiheutuminen on pieni arvoitus, sillä alin niskavälilevy on MRI-kuvan mukaan terve, mutta toisaalta minä olen aina tuntenut sen paikan kipeeksi, siihen pistää välillä kuin puukolla eikä vaatteet saa painaa sitä kohtaa - saan pehmeän tukikaulurin yökäyttöä varten. - mene fys.pkl. sovittamaan ja kokeilemaan kompressiovaatteita, että sopivatko ne edes minulle - urheiluliikkeet myyvät myös, on ollut laatuongelmia
Yritin soittaa tk.n ylilääkärille Laitoin viestin fysioterapeutille Laitoin viestin sosiaalihoitajalle aikarajan ylityksestä ja saatan tehdä valituksen suoraan sos.terv.min. sillä Avirassa asian käsittely kestää vuosikausia ja Valviran haluan jättää väliin.
Sitten harkitsen siirtyväni Sipoon tk.n asiakkaaksi, se on aktiivisesti mainostanut itseään palvetuottajana ja olen väsynyt sumutukseen. Vantaa on kovassa kuohunnassa, sinne ei kannata siirtää.
Minun pitää käydä tekemässä muutosilmoitus tk.ssa. Minä olen joutunut heitteille, kun fys.pkl käynnit vähennettiin 1xv. Toisaalta tk.n tulisi olla yhden luukun palveluperiaatteen mukaan päähoitopaikka, mutta ne eivät uusi edes minun kipulääkereseptejä. Kunta ei ole tajunnut, että joka kerta kun minä juttelen fysiatrin kanssa, niin se maksaa 170e.
Minulla tulisi olla tk.ssa hoito- ja palvelusuunnitelma, joka on laadittu lääkärin kanssa. Jos sellainen on, niin en ole siitä perillä, eikä sen päivittämisestä ole mitään puhuttu. Minulle on vain aina sanottu että kysy asiaa fysiatrilta. Päätökseeni vaikuttaa se että mikä on päivystyspaikka. Mikäli se on Porvoo, niin pitää harkita toisen kerran.
_________________ CFS, EDS, kaular. relatiiv. spin.stenoosi, autonom.h. oireisto, TOS, selkäkipu, neuropatia, palleatyrä, gastrospareesi, hypotyreoosi, uniapnea, adenomyosis, punajäkälä, DHEA- ja kalsiumvajaus, DM, rectumprolapsi, oudot lihakset
|