Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Sat Nov 18, 2017 05:05

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Cowdenin protokolla
PostPosted: Wed Sep 23, 2015 04:17 

Hei, yritin hakea viestiketjuista otsikon mukaisia tietoja, siinä kuitenkin onnistumatta.

Minulle suositeltiin tätä kokeiltavaksi kuukauden ajan, tuhottoman kallis hoito, mutta mietin vielä. Lääkärini mukaan minulla on ilmeisesti jatkuva infektio päällä.

Kokeilin kuukauden l-glutamiinia, lakritsijuurta, immoplusta, guttae pepsin ja mitä kaikkea se pitikään sisällään. Vatsani ei kestänyt niitä joten lopetin kaikki mahdolliset tuotteet vähäksi aikaa.

Onko kenelläkään tuota protokollasta kokemusta? mitä tulisi ottaa huomioon?

Profile  

Post subject: Re: Cowdenin protokolla
PostPosted: Thu Sep 24, 2015 09:44 

Minusta tuolla protokollalla on liikaa erilaisia yrttivalmisteita. On borrelioosiprotokollia, joissa on paljon vähemmän (esim. 3-5 yrttiä), tuntuu että nuo ovat ottaneet mukaan varmuuden vuoksi kaiken.

Jos vatsasi ei sietänyt noitakaan, ja tuossa on kuitenkin lakritsi ja glutamiini, jotka suorastaan hellivät vatsaa, tuntuu kaukaa haetulta että se sietäisi tuota valtavaa yrttimäärää.

Hansuhan tällä hetkellä käyttää eteerisiä öljyjä ulkoisesti infektiohoitona ja on kokenut sen hyödylliseksi, tästä puhutaan Muut sairaudet -alueen borrelioosiketjussa.

CFS 8/2000, LDN 3/2007, panhypopit 11/2011, hypoglykemia, gastropareesi. Pirasetaami, nimodipiini, Medrol, T3/T4, EST/PROG, staph vax, koukkumadot, Q10, ALA, bromelaiini, I3C, GTF, D/E/K2, Mg, Zn, M-B12, MTHF... Blogi

Profile  

Post subject: Re: Cowdenin protokolla_testi takana
PostPosted: Sat Oct 31, 2015 06:12 

Nyt on lähes kuukausi takana Gowdenin protokollan mukaista yrttihoitoa, tähän se jääkin kun rahaa ei jatkoon ole.

Ensimmäisen viikon jälkeen huomasin piristyväni, aivosumu ei ollut niin "sakeaa" kuin aiemmin, takapakkia tuli pari kertaa mutta ei niin vahvoja tuntemuksia.
Toisen viikon aikana usein kipuilevat polvet/sääret/jalkaterät kipuilivat edelleen mutta ei niin paljon että olisin tarvinnut särkylääkkeitä yötä vasten. Päiväunet jäivät toisen viikon aikana pois, toki lepäilin kuten ennenkin, mutta ei tietoakaan nukkumisesta :)

Loppuaikana en ole huomannut suurempia muutoksia, siis parempaan suuntaan. Viimeisellä viikolla olen ollut n. joka toinen päivä huonovointinen, lepäillyt enemmän, päänsärky ja kurkkukipu päivittäistä. Toki tiedän että isompi työmäärä on aiheuttanut sen että takapakkia tuli. Täissä kun on ollut kiirettä, vähän pitempiä päiviä olen joutunut tekemään, mutta en kuitenkaan to-pe, vaan ne ovat edelleen olleet vapaapäiviä, toki palkattomia :( Osa-sairauspäivärahakausi loppui pari viikkoa sitten, kuntoutustuki hakemus on edelleen vetämässä, hakemus, johon päätös luvattiin 3 kk kuluessa mutta johon nyt on mennyt 5 kk. Tästä olen soittanut joka viikko vakuutusyhtiöön, on luvattu joka kerta kiirehtiä päätöstä, mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Maanantaina alkaa sitten 100 % työ, tiedän etten siihen kykene ja haen sairauslomaa heti kun siltä tuntuu, todennäköisesti toisen viikon alusta :cry:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]