Astrid wrote:
En valehtele.
Valehtelet. Esität epätoden väitteen:"Ja sitten vielä yhden etnisen vähemmistön syyttämistä Suomen CFS-potilaiden kurjaan kohteluun.", etkä edes kerro lähdettä sille. Se on valehtelua. Törkeää valehtelua, koska jatkat sitä yhä.
Quote:
Lähdit esittämään mielipiteesi etnisen vähemmistön "hyysäämiseen" liittyen ja vielä yhdistit sen cfs-potilaiden asemaan...Näitä mielipiteitäsi voi jokainen halukas lukea blogistasi.
Missä blogikirjoituksessani mukamas? Minulla on miltei 1000 kirjoitusta blogissani. SINULLA ON TODISTUSTAAKKA SINUN VÄITTEELLESI, EI MINULLA! Kun kerran osaat jo sanoa, että se muka löytyy blogistani, niin kerroppa, mistä kirjoituksesta tarkkaan ottaen kiitos. URL tai päivämäärä. Tuleeko? Ei tule, koska valehtelet.
Quote:
Saanko seuraavaksi uhkauksia? En palaa niitä lukemaan. Nyt riitti.
Olkinukke. Valehtelet ja kun olet nyt jäänyt kiinni valheesta, koetat taas siirtää keskustelua muihin aiheisiin ja pakenet paikalta kokonaan, luullen, että kukaan ei ole tajunnut, että todellisuudessa pakenet paikalta, koska JÄIT KIINNI VALHEESTA. Ketä sinä luulet huijaavasi tuolla selittelylläsi ja asiasta toiseen hyppimiselläsi? Ihan hyvä toki, jos lähdet suksimaan kuuseen täältä, valepukkeja ei täällä varmasti jää kukaan kaipaamaan.
Rautalankaa vielä kerran:
1) Esitit väitteen siitä, että minä olen sanonut jotain:"Ja sitten vielä yhden etnisen vähemmistön syyttämistä Suomen CFS-potilaiden kurjaan kohteluun."
2) Et ole esittänyt väitteellesi lähdettä, vaikka sinulla on todistustaakka ("se on sun blogissa" ei ole lähde, URL tai päivämäärä on).
3) Jo pelkästään kohdan 2 mukaan olet valehtelija.
4) Kun minä vielä voin todeta, että en todellakaan ole moista sanonut, koska tiedän, etten ole, on aivan ilmeisestä, että valehtelet eli puhut paskaa.
5) Vielä kaikesta tästä em. tiedoista huolimatta jatkat valehteluasi minusta ja sanomisistani.
6) Kaikesta em. huolimatta sinulla on oikeasti pokkaa valittaa MINUN "asenteestani" tai "tavastani kommunikoida" tai "sanomisistani" tällä foorumilla. Oikeasti, tämä on aivan hillittömän surkuhupaisaa, HHAHAHAAHAAAA!