Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Mon Nov 20, 2017 08:23

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: LDN-verkko avattu + loma
PostPosted: Sun Jul 08, 2007 02:10 

Kaksi ilmoitusasiaa:

1) CFS-verkon "sisarsivusto" LDN-verkko on avattu osoitteessa http://ldn.gehennom.org/ Näin minun ei tarvitse täyttää koko CFS-verkkoa LDN-materiaalilla. ;-> Mielenkiintoinen uutinen jonka huomasin vain hetkeä ennen sivuston julkaisua on se, että Jenkeissä on alkamassa tutkimus LDN:stä fibromyalgian hoidossa. Jos tutkimuksessa saadaan positiivisia tuloksia, ehkä saadaan aikaan myös CFS-tutkimus, ja siten tarkempaa tietoa hoidon tehosta ja sen soveltuvuudesta CFS-potilaille.

2) Olen matkoilla 16.-27.7. Täysin Internetin saavuttamattomissa en ole, mutta en varmaankaan ole läheskään joka päivä netissä, mahdollisesti en juuri lainkaan. Jos tulee jotain tärkeää kuten akuutti terveyden romahtaminen/paha sivuvaikutus tms, tai jotain ongelmia CFS-verkon kanssa (esimerkiksi spammibotit valtaavat foorumin), minuun saa yhteyden puhelimitse (mielellään tekstiviestitse, koska olen ulkomailla ja puheluihin vastaaminen maksaa). Teknisten ongelmien suhteen (esim. foorumi ei toimi ollenkaan) kannattaa ottaa yhteys palvelimen ylläpitoon, fizzie@zem.fi. Koettakaa pitää foorumi hengissä poissaolostani huolimatta. :->

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]