Krooninen väsymysoireyhtymä

Keskustelua kroonisesta väsymysoireyhtymästä ja siihen liittyvistä aiheista
It is currently Mon Nov 20, 2017 08:21

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Materiaali-sivu ei toimi?
PostPosted: Wed Feb 25, 2009 02:30 

Olenko ainoa, jolla Materiaali-linkki ei toimi ollenkaan? Tai siis toimii sinänsä, mutta avautuvalla sivulla on vain merkintä "404". Ennen linkki on toiminut.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Feb 25, 2009 02:53 

Se on jostain syystä rikki, yritetään korjata. Ongelma on vaan se, että nykyinen ylläpitäjä ei saa aikaan senkään vertaa kuin edellinen. Joitain juttuja täällä ja LDN-verkossa on yritetty saada korjatuksi _kuukausia_. Muistutan häntä asiasta melkein joka päivä... Nyt on jo kolme asiaa listalla mitä pitäisi korjata ja lisäksi on kaksi tällä foorumilla, joista en ole edes iljennyt vielä sanoa, kun odotan, että josko nuo kiireellisemmät jutut saataisiin ensin fiksattua.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Feb 25, 2009 03:04 

Ok. Onpa hankalaa, jos nykyinen ylläpitäjä on tuollainen. Eikö sinulla olisi mahdollisuutta saada tunnuksia tms. itsellesi, jotta voisit tehdä muutokset ja korjaukset itse? Html-, CSS- ja php-kielet on helppo oppia nopeastikin (ellet jo osaa), joskin php-kieli ehkä vaatii eniten harjoittelua. Mutta ilmeisesti tällainen ei ole mahdollista (?).

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Feb 25, 2009 03:16 

HTML:ää olen kyllä vääntänyt vuodesta 1996 ja sillä nämä sivut onkin enimmäkseen tehty (ainoastaan tuo runko on poikaystäväni tekemä PHP), mutta valitettavasti minulla ei ole palvelimelle muita tunnuksia kuin FTP. Muuten poikaystäväni voisi kyllä korjata kaikki esim. foorumissa olevat ongelmat. Sen Materiaali-sivun voin kyllä varmaan itse korjata, tajusin sen vasta lähettyäni tuon viestin (olettaen, että se tiedosto on vain kadonnut eikä siellä ole jotain todella mystistä ongelmaa, joka estää sitä näkymästä).

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Feb 25, 2009 03:21 

Ok. Älä kuitenkaan ota mitään paineita esim. Materiaali-sivun korjauksesta, teet jo kaiken niin hyvin ja tehokkaasti CFS-verkon suhteen :) Harmillista toki kun sinulla ei ole muita kuin FTP-tunnukset, jos kerta poikaystäväsi osaisi fooruminkin ongelmat korjata.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]