Olen syönyt ubikinonia ja ruusunjuurta, joista kummastakin on ollut apua suuresti. Varsinkin sairauden alkuaikoina apu oli valtava. Ja oikeastaan tuo ruusunjuurivalmiste, mitä syön, on juuri tuota samaa Rosetrot Maxia, joka sisältää myös ginsengiä.
Lisäksi olen kokeillut E-epaa enkä huomannut mitään hyötyä. Söin myös alkuaikoina kofeiinitabletteja, mikä oli suuri virhe. Olo oli aivan kamala ja sydän tykytti hullun lailla. Syön päivittäin sinkkiä, koska se parantaa vastustuskykyä ja sitten omea3-tabletteja ubikinonin kanssa. Tänä syksynä olen aloittanut D-vitamiinin ottamisen, koska sen on sanottu parantavan vastustuskykyä.
Viime talvena aloitin kylmäpuristetun kookosöljyn syömisen sen vastustuskykyä parantavan vaikutuksen vuoksi. Yllätyksekseni olinkin kipeänä vaik yhdesti koko talven aikana, vaikka yleenä saan kaikki mahdolliset taudit! Ainut ongelma kookosöljyn syömisessä on se, että sitä pitää syödä 3-4 rkl päivässä, jotta saavuttaa terveysvaikutukset. En saa öljyä paljaaltaan alas, joten sekoitan sitä teehen.

Ruoanlaitossakin sitä voi käyttää, mutta tuskin kukaan haluaa syödä kookoksen makuista ruokaa joka päivä.
Tässäpä nämä tärkeimmät taisi olla. En muista mitä kaikkea kokeilin sairauden alussa, kun se oli kaiken kaikkiaan niin sekavaa aikaa.